Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Bitlis Eren Üniversitesinde düzenlenen kongrede Türkiye’nin 126 tıp fakültesi ile iş birliğine hazır olduğunu açıkladı.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde Bitlis Eren Üniversitesi tarafından organize edilen I. Uluslararası Sağlık ve Tıp Bilimleri Kongresi’ne katılarak bir konuşma yaptı.
Kongrede genç sağlıkçılara seslenen Memişoğlu, günümüzde idealizm ve empati değerlerinin göz ardı edilme eğiliminde olduğunu belirterek gençlerden bu erdemlere sahip çıkmalarını istedi. İdealizmin ve adanmışlığın kişisel mutluluğun bir parçası olduğunu vurgulayan Bakan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde daha adil bir dünya vizyonu için çalıştıklarını ifade etti.
Türkiye’nin sağlık alanındaki başarısının nitelikli insan gücüne dayandığını belirten Memişoğlu, COVID-19 pandemisi ve deprem süreçlerinde bu gücün kanıtlandığını söyledi. Bakan, ülkedeki 126 tıp fakültesi ile iş birliği yapmaya hazır olduklarını açıklayarak, kaliteli eğitim altyapısını hedefleyen tüm fakültelerle ortak çalışmalar yürüteceklerinin sözünü verdi.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap