Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, Bitlis ziyaretinde yeni hastane projelerini ve şehre kazandırılacak anjiyografi cihazını duyurdu.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde incelemelerde bulunmak üzere Bitlis’e bir ziyaret gerçekleştirdi. Valilik temaslarının ardından kentteki sağlık hizmetlerinin mevcut durumunu değerlendiren Bakan Memişoğlu, ilin sağlık kapasitesini artırmaya yönelik yeni projeleri kamuoyuyla paylaştı.
Sağlıkta Dönüşüm Programı ile Bitlis’teki hasta yatağı sayısının 365’ten 1.065 yatak kapasitesine ulaştığını vurgulayan Memişoğlu, Güroymak ve Hizan ilçeleri için 25’er yataklı yeni hastanelerin planlandığını ve inşaat sürecinin kısa sürede başlayacağını duyurdu. Bakan, ayrıca bölgedeki hastaların başka illere sevkini önlemek amacıyla Bitlis’e yeni bir anjiyografi cihazı kazandırılacağını belirtti.
Programı kapsamında Bitlis ve Mutki belediyelerini ziyaret eden Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, ildeki aile hekimliği sisteminde yapılan yeni düzenlemelerin vatandaşın hizmete erişimini kolaylaştıracağını ifade etti. Tatvan Devlet Hastanesindeki sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Bakan, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda il genelindeki tüm ilçelerde sağlık hizmet kalitesini yükseltmeyi hedeflediklerini dile getirdi.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap