Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından düzenlenen 3. El Sanatları Sergisi, Ankara CEPA AVM’de sanatseverlerle buluştu.
Tarım ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı bünyesindeki merkezlerde üretilen ürünler, Ankara’daki 3. El Sanatları Sergisi ile üçüncü kez ziyaretçilerle buluştu. CEPA Alışveriş Merkezi’nde gerçekleşen etkinlikte, farklı illerden gelen kursiyerlerin hazırladığı el emeği eserler beğeniye sunuldu.
Sergide Bilecik, Düzce, Elâzığ, Kastamonu, Mersin Silifke, Atatürk ve Sivas el sanatları eğitim merkezi müdürlüklerinde üretilen özgün çalışmalar yer aldı. Toplamda 3 gün süren sergide, kursiyerlerin ürettiği eserler alıcılarıyla buluşurken vatandaşlar da yoğun ilgi gösterdi.
Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanı Dr. Bülent Kahraman Çolakoğlu, açılışta yaptığı konuşmada bakanlığın çiftçilere yeni meslek edindirme hedefini vurguladı. Çolakoğlu, bu eserlerin geçmiş ile gelecek arasında köprü kurduğunu ve yeni nesillerin kendi köklerini tanımalarına olanak sağladığını ifade etti. Destek Hizmetleri Dairesi Başkanı Kadir Gurbetci ise düzenlenen eğitimlerin sanatsal değerlerin korunarak geleceğe taşınmasında kilit rol oynadığını belirtti.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap