Sağlık Bakanı Memişoğlu, Niğde’de yeni hastane açılışı yaptı ve Bor ilçesi için yeni fizik tedavi hastanesi müjdesini duyurdu.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 15 Mayıs 2026 tarihinde Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinin açılış törenine katılarak kentin sağlık altyapısına yönelik yeni yatırımları duyurdu. Memişoğlu, Niğde genelinde son 23 yılda 45 sağlık tesisinin hizmete girdiğini ve ildeki toplam hastane sayısının 7’ye ulaştığını belirtti.
Bakan Memişoğlu, Niğde’nin Bor ilçesinde planlanan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi projesinin yıl sonunda tamamlanacağını ve 2027 yılının ilk çeyreğinde ihale sürecinin başlayacağını açıkladı. Türkiye’nin sağlık sanayisinde yerlileşme hedeflerine değinen Memişoğlu, yerli ultrason cihazı üretim sözleşmelerinin imzalandığını ve iki yıl içinde seri üretimin hedeflendiğini ifade etti.
Sağlık hizmetlerinde koruyucu hekimliğin önemine vurgu yapan Bakan, Niğde ve Bor’daki Sağlıklı Hayat Merkezlerinde diş üniteleri aracılığıyla ücretsiz ilk müdahale ve kontrol hizmeti sunulduğunu hatırlattı. Açılış programı kapsamında Niğde Valiliği, Belediye Başkanlığı ve Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde temaslarda bulunan Memişoğlu, Türkiye’nin sağlık teknolojilerinde savunma sanayisine benzer bir başarı ivmesi yakalayacağını belirtti.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap