Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Bitlis Eren Üniversitesindeki kongrede Türkiye’nin sağlıkta insan gücünün önemine vurgu yaptı.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde Bitlis Eren Üniversitesi tarafından düzenlenen I. Uluslararası Sağlık ve Tıp Bilimleri Kongresi’ne katıldı. Bakan Memişoğlu, konuşmasında genç sağlıkçıları idealizm ve adanmışlık değerlerini korumaya davet etti.
Türkiye’nin sağlık alanındaki en büyük gücünün nitelikli insan kaynağı olduğunu belirten Memişoğlu, fiziksel altyapıdan ziyade beşeri sermayeye yatırım yapmanın önemine dikkat çekti. Bakan, COVID-19 pandemisi ve deprem felaketleri sırasında sağlık çalışanlarının sergilediği adanmışlığın bu gücün en somut kanıtı olduğunu vurguladı.
Ülke genelinde 126 tıp fakültesi kurulduğunu açıklayan Sağlık Bakanı, nitelikli eğitim veren tüm kurumlarla iş birliği yapmaya hazır olduklarını belirtti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde idealist bir nesil yetiştirmeyi hedeflediklerini ifade eden Memişoğlu, sağlık teknolojisi ve bilgi üretimi konusunda Türkiye’nin sahip olduğu potansiyeli daha ileriye taşımayı amaçladıklarını sözlerine ekledi.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap