Düzce, Gebze Teknik ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için aday başvuruları e-Devlet üzerinden alınmaya başlandı.
Yükseköğretim Kurulu, Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa için yeni rektör atama sürecini başlattı. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve ilgili Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi kapsamında yürütülen atama işlemleri için aday başvuruları alınmaya başlandı.
Adaylar, başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar gerçekleştirebilecek. İşlemler, e-Devlet kapısı üzerinden https://rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresinden elektronik ortamda yapılacak. Posta veya diğer yöntemlerle gönderilen müracaatlar işleme alınmayacak.
Başvuru sürecinde adayların, sisteme girdikleri bilgilerin doğruluğundan ve fotoğraf uygunluğundan kendileri sorumlu olacak. İşlemin geçerli sayılması için başvuru ekranında ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresinin görülmesi ve form dökümünün alınması gerekiyor. İletişim bilgilerini güncel tutması gereken adaylar, süreçle ilgili her türlü soru için 0312 298 70 82 numaralı irtibat hattını kullanabilecek.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap