Sağlık Bakanı Memişoğlu, Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nin açılışını yaptı ve Bor ilçesine yeni bir fizik tedavi hastanesi müjdesi verdi.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 15 Mayıs 2026 tarihinde Niğde’de düzenlenen törenle Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi‘nin resmi açılışını gerçekleştirdi. Bakan Memişoğlu, kentteki sağlık yatırımlarının devam ettiğini belirterek Niğde’de son 23 yılda toplam 45 sağlık tesisinin hizmete girdiğini açıkladı.
Bakan Memişoğlu, Türkiye genelinde 271 bin hasta yatağı ve 275 ağız ve diş sağlığı hastanesi ile dünya standartlarında hizmet sunulduğunu vurguladı. Niğde’nin Bor ilçesi için yeni bir müjde veren Memişoğlu, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi projesinin yıl sonunda tamamlanacağını ve 2027 yılının ilk çeyreğinde ihaleye çıkılacağını duyurdu.
Türkiye’nin sağlık sanayisinde savunma sanayisine benzer bir atılım gerçekleştireceğini belirten Memişoğlu, yerli solunum cihazı ve akciğer-kalp pompa makinesi üretiminin başarıyla sürdüğünü ifade etti. Ayrıca iki yıl içerisinde yerli doppler ultrasonografi cihazı üretimi için imzaların atıldığını kaydetti. Sağlıklı bireylerin yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen yeni bir Esenlik Mevzuatı üzerinde çalıştıklarını belirten Bakan, bu düzenlemenin hem vatandaşlara hem de sağlık turizmi kapsamında gelen ziyaretçilere hizmet vereceğini belirtti.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap