YÖK, üç üniversite için rektör atama sürecini başlattı. Başvurular 19 Haziran’a kadar e-Devlet üzerinden alınacak.
Yükseköğretim Kurulu Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için aday başvurularını kabul etmeye başladı. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi hükümleri çerçevesinde yürütülecek atama süreci, akademik takvim kapsamında gerçekleştirilecek.
Adaylar başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar e-Devlet üzerinden dijital ortamda yapabilecekler. Belirtilen adresin dışında posta veya şahsen yapılan müracaatlar işleme alınmayacak.
Sistem üzerinden yapılan işlemlerde başvuru formunda ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresini görmeyen adayların başvuruları geçersiz sayılacak. Süreçle ilgili teknik destek almak isteyenler 0312 298 70 82 numaralı irtibat hattını kullanabilecekler.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap