Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Bitlis’e yeni yatırımlar ve anjiyografi cihazı müjdesi verdi. Kentin yatak kapasitesi 1.065’e ulaştı.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde incelemelerde bulunmak üzere Bitlis’i ziyaret etti. Valilik temaslarının ardından kentteki sağlık altyapısını değerlendiren Memişoğlu, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı programı çerçevesinde yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.
Bitlis’in yatak kapasitesinin Sağlıkta Dönüşüm Programı ile 365’ten 1.065 yatağa ulaştığını belirten Bakan Memişoğlu, yeni yatırımların müjdesini verdi. Güroymak ve Hizan ilçelerinde 25’er yataklı yeni hastanelerin planlandığını ve inşaat sürecinin kısa sürede başlayacağını duyurdu.
İl genelinde sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaştırmak adına Bitlis’e yeni bir anjiyografi cihazı kazandırılacağını ifade eden Memişoğlu, hastaların tedavi için başka illere sevk edilmesini önlemeyi hedeflediklerini vurguladı. Ayrıca aile hekimliği sistemine yönelik yeni düzenlemelerin vatandaşın hizmete ulaşımını güçlendireceğini belirtti.
Bakan Memişoğlu programı kapsamında Bitlis ve Mutki belediyelerini ziyaret ederek yerel yönetimlerin sağlık çalışmalarını görüştü. Tatvan Devlet Hastanesi’nde sağlık personeliyle bir araya gelen Memişoğlu, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı Bitlis Sağlık Yöneticileri Toplantısı’na başkanlık yaptı.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap