Sağlık Bakanı Memişoğlu, Bitlis’teki yatak kapasitesinin 1.065’e ulaştığını belirterek, yeni hastane ve anjiyografi cihazı müjdeleri verdi.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde incelemelerde bulunmak üzere Bitlis’e bir ziyaret gerçekleştirdi. Valilik ziyaretiyle başlayan programda, kentteki sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve gelecekteki yatırımlar ele alındı.
Bakan Memişoğlu, Sağlıkta Dönüşüm Programı ile Bitlis’in yatak kapasitesinin 365’ten 1.065 seviyesine ulaştığını vurguladı. Güroymak ve Hizan ilçeleri için planlanan 25’er yataklı hastanelerin inşa süreçlerinin en kısa sürede başlatılacağını duyurdu. Ayrıca, hastaların il dışına sevkini azaltmak amacıyla Bitlis’e yeni bir anjiyografi cihazı kazandırılacağı bilgisini paylaştı.
Kent genelinde iki Sağlıklı Hayat Merkezi bulunduğunu hatırlatan Memişoğlu, aile hekimliği sistemine yönelik yeni düzenlemelerin halkın hizmete erişimini kolaylaştıracağını belirtti. Programı kapsamında Bitlis ve Mutki belediyelerini ziyaret eden Bakan, Tatvan Devlet Hastanesindeki sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek Sağlıklı Türkiye Yüzyılı Bitlis Sağlık Yöneticileri Toplantısı’na başkanlık etti.
Urfa Postası, Şanlıurfa ve ilçelerinde yaşanan son dakika gelişmelerini, yerel gündemi ve önemli olayları hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına ulaştırmayı amaçlayan dijital haber platformudur. Güncel ve güvenilir içerikleriyle bölgenin nabzını tutar.
Yorum Yap